
Apple topper det anderkendte American Customer Satisfaction Index (ACSI) for ottende år i træk. Indexet har eksisteret siden 1994 og er en anerkendt metode til at sammenligne kunders tilfredshed med forskellige produkter. Indexet går fra 0-100 men i praksis ligger scores mellem 50 og 90. I år ligger Apple på 87 hvilket er et enkelt point bedre end sidste år og den højeste score Apple nogensinde har haft. Apple er langt foran konkurrenterne, hvoraf HP gør det bedst med en score på 78 point.
Sidste år, hvor Apple altså landede på 86 point, var en del af årsagen iPaden, som opnåede den højeste kundetilfredshed ASCI nogensinde har målt for for et produkt.
Scroll ned for at se kommentarer
American Standard Code for Information Interchange (ASCII) :P
Nogen gange får det en anden betydning, når man bytter om på bogstaverne :D...
Håber at undersøgelsen får ret - som førstegangs køber af Apple produkter kan det undre mig at et firma som ser ud til at have styr på næsten alt ikke er i stand til at give deres kunder en mere præcis leverings dato samt en track and trace mulighed.
@Thomas Bredahl
Begge de dele du efterlyser er da standard, når man handler online hos Apple. Man får både trackingnummer og leveringestimat.
Ja nu har jeg så for første og sidste gang begået den store fejl at handle hos en dansk grossist i stedet for Apple`s store så jeg må tage til takke med den ene løgn efter den anden om at Apple ikke kan sige noget om hvornår at min Mac bliver leveret...øv.