Telia har besluttet af genoplive deres iPhone 3G-nyhedsbrev. I den forbindelse har iPhoneguide og Telia indledt et samarbejde der betyder, at iPhoneguide fremover skal levere iPhone-nyheder og -indhold til Telias nyhedsbrevet. Efter planen skal nyhedsbrevet udsendes ca. en gang om måneden.

"Jeg har valgt at indgå dette samarbejde med Telia, fordi jeg mener, at det vil styrke alle parter, at der nu kommer iPhone 3G-nyheder direkte ud til en bredere læserskare.", udtaler Martin Wolsing fra iPhoneguide. "Mange af Telias iPhone 3G-kunder følger ikke med i de daglige anmeldelser og nyheder omkring iPhonen og går derfor glip af mange vigtige og interessante informationer. Ved at få nogle af disse ting med i Telias nyhedsbrev, får kunderne alligevel nogle ideer til, hvad der kan gøre dem endnu gladere for deres iPhone 3G."

Ifølge aftalen har iPhoneguide fuld redaktionel frihed til at vælge hvilket indhold der skal skrives om i nyhedsbrevet. Telia kan dog vælge at forkorte indlæg, der skønnes at være for lange. Til gengæld får Telia noget redaktionelt indhold der kan komplimentere deres egne nyheder, så de bliver mere interessante for læserne:

"iPhoneguide.dk er et af Danmarks absolut mest aktive og seriøse iPhone-sider, og derfor var det helt naturligt, at vi spurgte dem om hjælp, da vi skulle bruge anmeldelser og indhold til det nyhedsbrev, som mange af vores kunder havde efterspurgt. En vigtig del af samarbejdet er, at vi ikke blander os i den del af nyhedsbrevet, som iPhoneguide.dk står for. De finder selv indholdet og skriver om det uden vores indblanding. Sådan skal den slags samarbejde foregå." udtaler Rune Fick Hansen, pressechef hos Telia.

Onlime

Passer du godt på dine data?

Ville det ikke være surt at miste alle dine fotos fordi din iPhone går i stykker? Sørg for at tage backup nu! Onlime tilbyder ubegrænset backup af alle dine enheder i skyen.