Vi har desværre måttet sige farvel til vores faste filmanmelder, Andreas Jensen fra filmmagasinet Cut!. Udover at køre sit eget filmmagasin har Andreas nu fået en tjans som nyhedsredaktør hos filmz.dk. Vi er glade på Andreas' vegne, men er naturligvis også kede af at gå slip af hans gode anmeldelser, der altid har været en fornøjelse af læse.

Saml erfaring til CV'et

Til gengæld har vi nu mulighed for at tilbyde "jobbet" som filmanmelder til andre interesserede. Løn kan vi desværre ikke give, men til gengæld kan vi tilbyde en unik mulighed for at skrive på en etableret hjemmeside med en trofast læserskare. Et perfekt sted at samle erfaring til CV'et og få slebet skrivepennen. Hvem ved, måske kan det være et springbræt til en en professionel karriere i branchen? Det skader i hvert fald ikke at have en solidt bagkatalog at filmanmeldelser, når man som Andreas vil højere op i systemet.

Fuld redaktionel frihed

Som filmenmelder vil du selv have den fulde redaktionelle frihed til at vælge hvilke film du vil anmelde. Eneste krav er, at de er at finde i iTunes Store og at du kan levere en anmeldelse om ugen. Om du er til gamle klassikere eller nye blockbusters spille ingen rolle, ejheller om du studerer filmvidenskab eller bare er filmnørd - bare du formår at formidle din glæde ved filmediet.

Send en ansøgning

Er du interesseret så skriv lidt om dig selv, dine forudsætninger samt en lille testanmeldelse (nogenlunde svarende til længden på denne artikel - omkring 300 ord), så vi kan se at du har styr på det.

Vi vil benytte lejligheden til at takke Andreas for hans arbejde og ønske ham held og lykke fremover.

Opdatering: Vi søger ikke længere en filmanmelder.